Midsommarafton,midsommardag, å söndag...

Slår ihop hela helgen i ett inlägg....

Midsommarafton.. Hade vi gäster över .Det var Acke,Malin å Zelda. Johnny & Carina å så vi i vår familj....Vi käka sill lunch,spelade kubb,klädde midsommarstång,grillade,spelade spel..Å hade det urmysigt....Vi hade turen att få regnet varje gång vi skulle sätta oss att äta,tur att Micke hade byggt tak på baksidan,det var super najs att sitta där å äta....Lagt gräsmatta (konst) hade han oxå gjort,så skönt.....

Midsommardagen,,,, Var lugnt å stillsam...Kvällen tillbringade vi med Janne & Lisa,grillade hemmagjorde hamburgare,tände ljus å spelade kort....Mkt trevligt....

Söndag... Idag är Micke iväg å fiskar å jag å barnen reder oss själva....Min bror har varit här å fikat å ätit glass...Å nu har vi ätit ,en något sen lunch,men söndagar är slappdagar då frukosten serveras något senare..Idag sov vi till halv 9 jag å Emilia mkt skönt...

HAr fått tillbaka min yrsel,vilket är mkt jobbigt för det känns som jag är ständigt full eller har åkt alldeles för mkt virvelvind,tillomed yrslig när jag ligger ner...Usch hoppas det går över.....Denna vecka kommer pappa över på tisdag...Sen på Onsdag kommer Min ÄLSKADE VÄN ÅSA från örebro..Jisses vad jag längtar ,saknar henne så det gör ont i hjärtat...Så det blir kul....Ska lägga in mkt bilder från hennes besök.....Kram på er å ha en fortsatt fin söndag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0