Ny vecka som börjar med sol!!!

Jisses vad härligt det var att vakna imorse...SOL ute...Idag blir det nog en dag med AK å barnen vid sågen...Liten fika korg å så får barnen leka hur dom vill.Så skönt..
Emilia är såå stor nu,hon blir bara större å större...Pekar på lampan,säger tack tack..Å massa andra saker...Igår gjorde jag massa plong,pling ljud,precis som i den filmsnutt på youtube,tänkte jag skulle kolla om det verkligen var så roligt.Å jösses vad hon garva,hon skratta ju tok mkt...Hihi så söt min lilla groda.....På fredag ska jag ut till tosterö å jobbet,ska fylla i en lapp om att vara hemma längre med emilia...Klarar inte av att börja jobba,säkert därför jag är så yr för jag får nån ångestatack....Vill verkligen inte tillbaka någe mer...USCH hur ska det gå....Jaja tar en dag i taget å börjar med denna....HA en fin dag allesammans...kram....P.s glöm inte smörja in er i solen D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0