Tråkigt väder!!!

Idag får det bli en inne dag,är ju inte så trevligt väder ute idag precis,kanske man får något gjort inne oxå....Igår var vi ute precis hela dagen,var på Öppna på fm,sen hem till AK,sen hem å möta upp Felicia,för att sedan invänta AK å barn som kom över hit å lekte...var ute till kl 8 på kvällen,jag å felicia krattade gräsmattan å fick hjälp av grannpojkarna som hoppade över staketet,Emilia satt på filt å lekte ,plocka gräs...Micke höll på å göra iordning vårat "tak" på verandan...Var så skönt ute igår,å färg har jag fått oxå..Så vaknar man idag upp till detta tråkiga väder....URK....
Snart är det sommarlov för barnen å F.s mamma å syskon kommer hit nästa vecka...Micke åker till Norge å fiskar å det ska bli kul med lite sällskap.,känns skönt att vi kommer överens jag å F.s mamma...Då hoppas vi på sol så vi kan hitta på mkt roliga saker....  ¨

Har sååå mkt kläder efter Emilia som jag måste göra mig av med,visst vissa kläder kommer jag spara,som tex 1.a bodyn å så....Ska göra fina ramar å sätta in dom i....

                                                                       Glöm inte paraply om ni går ut....// Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0