Fredag!!!!

Då var fredagen här,denna härliga fredag som man ser fram emot så mkt i början på veckan...Dagen har varit bra,vaknade ju upp till massa härlig snö igen.( sarkastisk) bara ut å skotta innan man begav sig till dagis å jobb.... ( gubbeb kan ju inte skotta med en hand i stort bandage) PÅ jobbet idag hade barnen leksaksdag,dom får ta med sig en leksak å leka med,vissa verkar inte ha förstått å tar med sig 15 saker.... Fredagsfika som vanligt med massa gott.... V.10 är det min & Annikas tur... Efter jobbet kom Micke å hämta mig å vi åkte in till stan å uträttade lite ärenden,sen åkte vi till Willys å verkligen STOR handlade.... Såå härligt att ha det påfyllt ordentligt igen... Madde (storasyster) hämtade Emilia på dagis å Felicia var hos en klasskompis,så det var riktigt skönt å handla utan barn.då blev det liksom inte såå mkt annat än det som stod på listan.... När vi kom hem körde Micke MAdde å hennes kompis hem till kompisen,dom skulle sova....Började med maten å då ringde Felicia å fråga om hon fick sova över hos sin kompis,vilket hon självklart fick.Så det blev bara jag Micke å Emilia hemma ikväll,hockey på tv å Emilia somna kl 19.00 GUD vilken skön å lugn kväll det blir....Imorgon blir det väl å skotta snö igen kan jag tro..... Sen blir det nog lugnt,vi håller oss hemma vid.... Ut å leka med Emilia lite bara,hon mår ju bra av frisk luft....
Snart är det dags för mig å min kära moster att åka till Ullared,det ska bli riktigt kul....Fick ju en shopping av henne i julklapp,så det går nog inte åt så mkt pengar för min del om jag känner moster rätt.... Ska köpa mig en hel uppsättning nya kläder.....Å massa fina vår/sommar kläder till Emilia å tjejerna,plus mkt annat som dom har....Deras underlakan är underbara så såna blir det fler av....Nu ska jag gå å hämta lite snacks i köket å sätta mig en stund framför tv.n.... Ha en mysig fredags kväll....♥Är det fredagsmys så är det ju eller hur....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0