Snö,snö,snö & ännu mera SNÖ!!!!!!!

Alltså nu räcker det väl men SNÖ!!!! Har idag varit ute å skottat 3 ggr & skulle behöva ut igen...Men ne ne inte denna tiden å det är ingen ide det kommerju komma mer under natten....Vet F-n inte vart vi ska göra av snön vi skottar undan....Fortsätter det så här så kommer jag inte kunna komma till dagis på Måndag,för plogbilarna har inte hittat hit ännu,dom kanske kommer imorgon,man kan ju hoppas.Eller strejkar dom????
Denna dag har gått i Inne:ts tecken,för det är det vi gjort hållt oss inne...Vi var ute en sväng med Emilia på Förmiddagen så hon fick lite luft...Sen har vi  hållt oss inne.Micke har bakat å jag städat,tvättat å bara slappat,har skit ont i foten,blir sån hypokondriker när jag har ont å tror alltid det värsta,nu tror jag det är en propp i foten.... (tokiga jag) .

Imorgon kommer Farmor (svärmor) å hälsar på....Hon skulleta med sig klippsakerna ,för Felicia ville klippa si,det vill jag oxå men jag vet inte om jag ska unna mig ett frisör besök,Jo jag vet svärmor gör det gratis,men tänka så skönt att gå iväg.... (svärmor är alltså frisör) ....Sen blir det väl mer skotta imorgon....

Emilia har varit en riktig gnällfia idag.Knappt velat äta (Nenne) ska hon bara ha..Men hon är SÅÅÅ hård imagen oxå,inatt vakna hon 2 ggr å gallskrek pga av svårt att bajsa....Stackars barn....Men hon är såklart VÄRLDENS goaste unge..MAn får leta efter ett mer underbart barn....Hon är såå härlig på alla sätt å vis....Sjunger å gör rörelser å tecken,pussar å kramar,gosar,busar å är Såååå UNDERBAR...
Nu är jagtrött å ska nog snart gå å sova,bara skit på tv.n ändå....Kram på er å nu håller vi alla tummarna för att det inte kommer mer snö.... 

Tror förövrigt inte att någon läser min blogg....Ingen som kommenterar

Kommentarer
Postat av: lena

Ja fy vilket väder, höll inte på att ta mig ut från gården imorse, det tog ett tag men det gick. Suck, jag vill ha vår och på tisdag vankas mer snö. Vi har väl fått så vi klarar oss i 10 år eller?

2010-02-21 @ 18:24:52
URL: http://lenamedfamilj.blogspot.com/
Postat av: Tommy Jacobsson

Jo, man läser om man vet att den finns. Nu vet jag.

2012-11-03 @ 22:01:45
URL: http://www.tommu-48.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0