Äntligen fredag!!!!!

Då var  fredagen här,jösses så denna vecka sprang på fort....Svung sa det bara....Natten har gått kanon,mitt troll sov brevid mig inatt sååå mysigt....Idag blir det en sväng in till Strängnäs å träffa Anna-Karin,ja hon bor ju i stallis men befinner sig på en kurs i stan så vi möts upp där,blir väl fika/lunch å en sväng in på Lindex skulle jag tro,haha standard när man är i stan....Emilia har dock massor med kläder redan men titta är kul....Måste handla lite till hemmet oxå...Läängtar till skattepengarna kommer ,då ska jag unna mig något fint...
JA det var ju bilen oxå ja...hmm det kan ju bli dyrt...jaja då får det bli så...I Em kommer M hem från sitt avtalsråd å vi är själva med Emilia tills imorgon,ska bli rätt mysigt med bara vi...Det blev ju inte som man trott för sisådär 10 år sen när man tänkte på familj,fick ju 2 på köpet liksom,så man var ju redan en fullbordad familj när Emilia föddes,men hon är ändå mitt Mirakel efter allt jag gått igenom...Synd bara att hennes mormor aldrig fick chansen att se å träffa henne,det sårar mig så djupt....Men tror ändå att Mamma vakar å ser över oss å att hon såg till att Emilia inte försvann från oss dagen hon föddes.... <3 Ojoj nu vart man lite sentemental...ska nog göra mig iordning för avgång....Imorgon ska vi hämta F oxå i Örebro,hoppas på att hinna träffa nån kompis oxå.... En snabbfika hemma hos Å går nog bra.....Återkommer senare om min dag i strängnäs....
                                                                                                                                 All kärlek!!! Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0