Då har vi ätit å sjungit...

Jösses idag var det en god soppa,dom kalla den för Stallarholms soppa...var ungefär som Gulasch med en riktigt god vitlöks creme till.Å så klart kaffe/the & god kaka efteråt...Sen var det dags för sång,Emilia blir alltid lika glad,en annan kan inte riktigt hålla sig för skratt när hon sätter igång..Härliga Barn... Nu sover hon midda ute i vagnen....Härligt att solen å värmen hittat fram,skulle visst bli fint till helgen...NAJS......Vet inte vad jag ska hitt på,en del av mig vill till V-ås å moster å en del vill vara hemma bara...Puh jobbigt det där....Men det blir nog till å va hemma,Micke har ett projekt på G som ha nnog måste fixa med i helgen,å det ger en del cash så då är det bäst att det får bli klart....För pengar vill vi ha / jag ha HAHA....

Den 29 maj blir det en shoppingtur till Sthlm med moster sen med till V-ås för att gå på vårmarknaden på rocklunda....Kul kul....
         
                                                   Nu kommer snart F från skolan/kören....Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Saara

Hej!



Det var länge sedan jag var inne på din blogg... Bra att du påminde mig om den ;)

Vad mycket hår Emilia har fått! =O

Emilys är också på väg nu, har kommit en del - mest uppe på skallen!



Är det bara bra med er? Kram

2009-04-24 @ 06:13:14
URL: http://chrystalrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0