Dagen

Idag kommer pappa hit,han har tagit semester för att umgås men sitt barnbarn lite...Blir väl nån utflykt skulle jag tro...Känner mig allmänt trött ,hängig å irriterad på det mesta just nu...
Imorgon hoppas jag få träffa Angelica å Amelia för en fika eller lunch...Påsken har varit lugn å rogivande...Var hos M.s Mormor å åt i lördags å i söndags var min moster å mormor här,det blev en sväng till hedlandet,där jag fick 2 par byxor av min snälla moster å så handlade jag en liten present till min vän Sara men vad kan jag inte skriva här ifall hon skulle läsa....
Nu sover min lilla skrutt lite,inatt vaknade hon å skulle inte sova så då gick vi å la oss på soffan å hon somnade om efter ett tag sov sen där hela natten....

Har sååå mkt kläder efter Emilia som jag vill bli av med,så om någon som läser detta är intresserad eller vet någon som är det mejla mig gärna..Är kläder i storl.50-56 något i 62 å nåt enstaka i 68 kanske....

Ne nu ska jag göra mig iordning,pappa har nog startat från Västerås nu....kram så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0