inte riktigt som planerat då!!

jaha då vart denna dag inte riktigt som jag hoppats på,hade sett fram emot en träff å lunch med Angelica åhennes Amelia...men inte då..jag kanske låter barsk men när något är planerat å bestämt å i sista stund ändrasdå blir jag lite grinig..jag hade då kunnat planerat in något annat idag nu när jag är"barn" fri från F å inte behöver passa henee från skolan.Men det blir till å sitta här eller åka in å äta lunch själv då....Ne nu kan jag inte sitta här å spy galla,dom kanske helt enkelt inte vill träffa mig....Men jag blir bara ledsen å irriterad på att "vissa" ska ändra i sista stund....Jaja trodde jag hittat vänner till mig å Emilia...Men jag får leta vidare med ljus å lykta...
Usch vilket irriterande inlägg detta vart..Huhh så jag är.....BORRBY lykta för blockljus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0