Ny vecka!!!!

JAha då var den nya veckan här då!!! Valborg  stundar....
Denna helg har varit relativt lugn,M har fortsatt med sitt jobb som kommer dra in en del pengar,vilket iorsig är bra,men har är borta mkt tid från oss i familjen... Idag är jag SÅ SUPER TRÖTT!!!! Emilia bara gnäller å gnäller,sover dåligt på nätterna,Usch ibland känns det som det bara är jag som tar hend om henne,elelr ibland det känns så jämt,jhag har ingen ork till något annat än sköta om henne...Orkar inte ens ringa vänner,(säger hej till dom på FB)..Om jag orkar sitta där...Fy detta är väl straffet man får för hon var så snäll som spädis....Eller hon är ju rätt snäll hela tiden,bara jobbigt när hon inte sover på nätterna.Jag blir irriterad för jag inte får sova å nu snurrar det i skallen...Äter inte normalt heller om dagarna...Nee fy,nu ligger hon å piper igen,bäst att lägga henne ivagnen å gå till Öppna då somnar hon nog ett tag...Återkommer på Em....HA en fin dag alla pigga å glada därute....
                                   

                                                                                                  Kram Jennie!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0