Onsdag!! Å saknad...

JA vad ska man skriva....
Idag är det onsdag ,snart slut på denna arbetsvecka för folk...Imorgon valborg blir troligtvis väldigt lugnt,dom sa att det inte ens skulle bli nån brasa här ute..Å blir det en så tänds den så väldigt sent,urdumt för småbarnsföräldrar...Blir grillning med goda vänner iallafall..Alltid lika trevligt...Idag blir det en promenix till Ö-sidan för en fika hos min käre vän A-K..Hon förgyller mina dagar väldigt mkt,tack för att du finns...Hade väl önskat på mer småbarnsföräldrarkompisar nu när man är hemma,men jag vet inte  vad jag gör för fel...Usch just nu är allt skit ledsamt,å jag saknar min mamma såna här stunder,saknar henne å vill ha henne här å prata mammaliv med,f-n skulle du försvinna så tidigt från oss för.Ditt barn å barnbarn behöver dig ju nu.... Kan ibland bli riktigt arg på allt som hände min mamma å tror att dom säket hade kunnat gjort något för att fått liv i henne igen,minns den lördagsmorgonen so migår fast det var 21 år sen...Tur att pappa å bror inte hunnit åkt iväg,då hade jag varit själv när det hände mamma,det som hände....Ja usch å fy,då var jag arg på ambulansen när dom kom å undrade om dom stannat å fika på vägen efter som det tog sån tid....
Men tror ändå någonstans att Mamma vakar över oss å att det var hon som såg till att Emilia inte försvann från oss heller...Nu ska jag börja min nya dag.....Tack MAmma för allt du hann ge mig å fortsätt vaka över oss.....
  
                                                               Kra mtill alla mina vänner....// Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0