Shopping!!

Ny vecka nya saker att ta sig för... Igår var det BOEL-test vilket gick kanon bra,hon hörde å reagerad som man skulle...Trodde iofs inget annat...Så nyfiken som hon är...Var till Kvitten med lite skräp oxå igår när Micke kom från jobbet,så till Lidl en sväng å handla lite,dom har en del saker jag gillar å ibland är det kul att gå där å kolla,fast jag saknar Netto den var bättre...
Idag tisdag,blir det iväg på shopping med svärmor å felicia,det var meningen att dom 2 skulle åka ,men svärmor ringde förut å frågade om jag å Emilia ville följa med oxå,å det tackar man ju inte nej till..Farmor var å shoppade med Madde i fredags å skulle göra samma sak med Felicia...Hon är så snäll barnens farmor.Emilia är lite för liten så hon får en slant istället....
Så jag ska väl sakta men säkert göra mig klar för kl 12 kommer Felicia hem från skolan å farmor kommer med bilen..Återkommer ikväll eller imorgon om vad som inhandlades..
                                 
                                                       Ha en fin dag allesammans// Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0