Stora tjejen- 8 månader idag...

Jösses vart tar tiden vägen,tycker nyss det var jag höll henne så liten i min famn,å idag är hon 8 månader å har en vilja stark som en oxe...Mammas lilla skrutta,Älskar henne så oerhört mkt å längtar INTE till att börja jobba igen,måste kolla över mina dagar å se hur länge jag verkligen kan vara hemma,beror ju oxå lite på Micke å jobb.. Men fy jag får en klump i magen bara av tanken att börja jobba,medans andra kan sitta å längta efter  jobb...Nee jag vill bara vara hemma med min skrutta..Idag blir det en lugn dag,bara hemma,möjligtvis en promenix men annars ska jag försöka hinna rensa skrutts lådor å ta bort sånt som hon växt ur...Det är tamefan kläder överallt här,får ju inte plats med mer ändå vill man köpa mer  å mer hela tiden...kommer ju in fina nya saker som man vill ha...
Men vad vart detta för inlägg,helt ovesäntligt....JAja kanske uppdaterar under dagen...
Nu försvann motivation till att skriva helt...
                                                                                  Saknar mina vänner oxå å känner att jag skulle behövas muntras upp lite..Hmm.... 
                          kram // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0