Torsdag....

Denna dag började ju jättepositivt,ungefär som den slutade igår....Bilen fick bogseras in till Bilia i Strängnäs igår för den inte vill starta...Puh så trött jag blir på den bilen alltså,har bara varit problem med den sen vi köpte den för ganska så exakt 1 år sen...Det är KUL!!!! ... Imorse fick jag ringa försäkringsbolag å Statoil för att lämna uppgifter ,micke plockade ut en hyrbil,skulle ju till sthlm på avtalsråd inom jobbet.  Jäkla lyx han har får bo på hotell å grejer..
Ögat mitt är rött å ömmar,åh vad är det med ögat då...Hoppas inget allvarligt,kan vara pollen,blir så här när jag umgås med katter men det har jag ju inte gjort,å eftersom jag är lite pollenallergisk så kanske det är pollen i luften....
Idag blir dagen nog ganska lugn,M har en kompis sover här å sen kommer farmor å hämtar M, hon ska vara där några dagar,skönt för henne att få byta miljö ibland oxå å uppe hos farmor är det så rofyllt å lugnt....Ska försöka komma iväg på soppan å babysången idag för Emilias skull.Hon gillar de andra barnen å hon gillar att sjunga (kan vara efter mamma).. Så ikväll/natt blir jag å Emilia själva hemma.1.a gången tror jag....Uhh jag är lite mörkrädd....men det går nog bra....
På lördag ska vi/jag hämta F i örebro,då hoppas jag hinna med en snabbträff med min kära vän Sara..Saknar henne så mkt å vet att hon har det lite tufft i sitt liv just mu....Men hon vet att jag tänker på henne å hon tänker på mig....Svårt att få ihop träffar när man båda har familj,hus  å ett hektiskt liv....Hehe....
                                                        
                                                               Återkommer under dagen om jag får nåt mer att skriva om....Kram tills dess // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0