Bloggträff,2.a Advent !!!!

Igår var jag i sthlm med Fina Jeanette å vi mötte även upp Viktoria på centralen...Vi begav oss mot Scandic park å Bloggträffen som anordnades av Bloggfamiljen.se,men Hannah Graaf å hennes man Peter... När vi kom dit fick vi lott å drinkbiljetter å fick sätta oss i hotellets restuarang/bar del... Blev underhållna an en Magnus å fick även hans skiva,vi alla som var där... Frisören Bobby å hans tjejer var där å stylade oss som ville i håret...Hannahs mamma visade upp hennes bok,å Kina (charlotte Pirellis ) syster var där å prata mode....Blev en del utlottningar av div,saker...Jag hade turen att få mitt nummer draget å jag vann presentkort på Barnbutiken Knodd... 1000 kr ....Wwwiii blir något fint till snuttans rum....Idag firar vi Advent i hemmet å pular lite med tvätt å städ..E är snorig å gnällig så det blir till att hålla oss inne....Kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0