Min stora lilla tjej!!!!!

Min snutta har verkligen blivit stor....Hon har lärt sig massor.... Hon har länge kunnat " Imse vimse spindel",nu kan hon även " I ett hus i skogens slut", " Blinka lilla Stjärna",Å flera tecken i teckenspråk..perfekt då hennes morbror är döv.... Hon vet även vart skräpet ska vara,vart blöjan byts å skorna kan hon ta på liksom mössa å byxor.... Så mkt denna lilla skäl kan vid hennes ålder är vad dom säger på Dagis vad en 2-åring ska klara av,å det klarar min lilla tjej....( stolt mamma)....

Snart stundar jul å nyår som ska firas med släkt å vänner,,Juldagen blir det definitivt ingen krog,,sånt är för "småfolk" ,julen är till för att njuta å umgås med släkt å familj....
Sprang på krogen gjorde man innan man fick barn...

Nyår blir hemma med goda vänner.Härligt,god mat å en riktigt trevlig kväll...

Nu ska jag gå å rulla Tryfflar....

Må såå gottt...

MIN TJEJ ÄR DEN MEST UNDERBARASTE SOM FINNS PÅ DENNA JORD....!!!!!!! <3 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig hon är, visst går det fort, tycker det hände massor när Junia började på dagis. Man blir så stolt för allt. //Lena

2009-12-21 @ 21:00:15
Postat av: Eva

Söt! Hur gammal är hon?

2010-01-03 @ 04:52:30
Postat av: Jennie jakobsson

Tack Eva... Hon är 16 månader.....

2010-01-03 @ 09:42:52
URL: http://mirakelemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0