Snö,besök å city!!!!

Ja nu snöar det ÄNTLIGEN ute..Såå härligt för alla barn & (även vuxna) F sprang ut på en gång,å skrek,det är kramsnö... Hoppas det stannar kvar nu så man kan ta ut E i pulkan....
Idag var jag E & F in till stan på Fm...F handla julklappar till sina syskon hos mamma Å till sina fröknar...Jag handlade en julstjärna på en nyöppnad butik i stan.Insåg när jag kom hem att jag skulle köpt den andra oxå ( fanns bara 2 kvar) så jag ringde in å den fanns kvar.Yippiee undanlagd tills på måndag....
När vi kom hem så slängde jag in en tvätt i maskin... Busa lite med E å fixa lite...Sen knacka det på dörren...Å vilka stod där...Jo min kära vän A från örebro å hennes sambo.Snacka om att bli överaskad...Shit sååå kul det var att dom titta över....Fick en super fin julgrupp....Tack vännen....
Nu kommer snart M hem från kryssningen....Ska bara ta det lugnt ikväll....Imorgon är det LUCIA & Julbord för våran del....Ha en fin kväll....

Glöm inte: Att du är värdefull Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0