Onsdag!!!!

Dagen har varit rätt lugn....Har varit hemma ,bara en promenad ut förut....Emilia har lekt,badat i sin ena Pool,hon har ju 2 lilltjejen...(bortskämda unge)
Madde & Flis var till Najudden å badade en snabbis,då gjorde jag iordnig maten,Ugnsgratinerad falukorv å potatismos...
Nu är Micke å tjejerna på bio. Ice Age 3 inne i S-näs.... Hoppas dom har det mysigt...Nu jobbar bara Micke 2 dagar till sen börjar semestern..Då blir det Sysslebäck,Grönan å den årliga markanden i Malmköping i dagarna 3 ...Svärfar bor där så vi är alltid där varje sommar,det är så grymt roligt,god mat,gott å dricka och massa annat roligt...V.30 är M & jag själva med Emilia..Madde ska på läger å Felicia till sin mamma.Då passar vi på att bara  mysa med våran lillgroda....Kanske överaskar honom med en liten resa......

Känner mig rätt sänkt....Känns så tråkigt att folk säger massa saker å så blir inget av....Å jag lär mig inte att släppa å gå vidare...Men men.....Så är det.....
Vill till mina kära vänner i Örebro oxå,blir nog en tripp dit inom några veckor,å sen ska jag till Sthlm med moster å shoppa oxå....Nu ska jag ta hand om en pipgris....Tänder på G Å krypning..Gick med hjälp av mig oxå häromdagen,så hon kanske hoppar krypningen helt å går snart...SÖTISS  

Kram på er!!!!!    GLÖM INTE KOMMENTERA!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas att ni har haft en skön semester! kram

2009-07-14 @ 07:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0