Tidig morgon!!!!

Idag vakande vi tidigt...Regnet slog mot marken å det var svårt att sova....Jag å Emilia gick upp,läste tidningen å kolla lite barntv...Nu sover hon på golvet,med  kudde å filt...
Idag blir en dag med inte så mkt inplanerat.M ska in till S-näs sen å vi hänger nog på... MAdde åker till Åland idag på Vikinaläger/marknad.Blir borta en vecka.Felicia är hos min moster i västerås ett par dagar,blir så när "mammorna"krånglar om sina barn,fy säger jag bra,hur kan man vara så mot sitt/sina barn..Men men deras förlust.M å jag får iallafall några dagar att andas å byta luft,vi har lillskit men hon gör inte mkt väsen av sig å sen får vi tid med bara henne är oxå behövligt....E har varit små krasslig hela helgen,feber,ätit dåligt åså..Äter hon inte bättre idag då ringer jag eller åker in under dagen så dom får titta på henne,vem vet hon kanske har ont i halsen....Men hon verkade både piggare å gladare kl 05.00 imorse..(hehe) Kan ju varaden berömda 3-dagars febern som har spökat oxå....
När vecka nlider mot sitt slut bär det äntligen av till Malmköping å den traditionella MArken å helgvistelsen hos M .s pappa medfamilj..Är alltid lika trevligt. åförra året gick man där med magen i vädret.....Nu får man gå där med lillgrodan i vagnen,då ska hon få ta lotter å vinna små söta priser....Börjar oxå närma sig hennes 1-års dag.Har inskaffat lite kalas prylar,men behöver oxå veta hur många kompisar till henne som kommer....Blir en härlig dag/helg....
Å snart börjar min lilla tjej på dagis,usch så hemskt att behöva lämna henne redan,emn vi behöver få in pengar  å en fp å en a-kassa kommer man inte långt på,så då får jag dra in kosingen....Jag gråter ibland över att behöva lämna henne redan,men nu är det så å jag tänker inte jobba fullt.Å isommar är jag hemma igen,blandar fp (som finns kvar) med semester,då kan jag nog vara hemma 3 månader..elelr tillomed mer....Hehehe....Höst terminen går ju rasandefort sen ärdet bara lite vår innan sommaren.....
Nu vart detta ett långt inlägg.ska försöka få in mer bilder,men vill ha en ny bättre kamera,kanske kollar på det idag då....Ha en fin dag....Kram alla!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0