Härliga torsdag!!

Idag blir det soppa/babysång som vanligt på torsdagar...Det är så j-vla mysigt därborta så jag smäller av,sån gemenskap å roligheter vi har tillsammans...All personal är så upertrevlig oxå... Men innan det blir det en sväng till Hedlandet med min kära vän....( hon är en riktig kompis) ....
Ikväll blir det handling av mat,M åker till Norway nästa vecka å jag får besök av F.s mamma...
Jajust nu ställer sig Emilia upp vid kökslådorna,nu går det fort...Har sänkt hennes säng oxå,hon är mer vild än tam just nu,far runt överallt....Men jag älskar det,å  det är så roligt att se hennes utveckling...
Nästa vecka kommer Alexandra(sandra) från s-näs,hon har just fått en liten Nikki.Å så kommer även Carolina Å Julie hit,det ska bli kul,då hoppas vi på fint väder så vi kan sitta ute i solen å fika....Ne nu måste jag sätta fart å göra oss klara,snart kommer dom.... Ha en bra dag...// Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0