Home again!!!

God soppa å kaka till kaffet...Å härlig sång vart det,tog lite kort som jag ska lägga in sen oxå....På hedlandet köpte jag 5 st tröjor ,1 klänning å 2 par strumpor...Klänningen var till Emilia ,så söt...Kalaset gick på straxt under 300kr.Billigt å nu har jag skäna tröjor till sommaren,det var t.shirts typ fast lite snyggare modell,AK köpte oxå fast hon köpte 3 st,jag tog 1 av varje färg,så har man lite å byta å variera sig med....Nu regnar det igen,tråkiga väder.... Ska underhålla mina barn å se över vad som behövs handlas....NI SOM LÄSER BLOGGEN FÅR GÄRNA KOMMENTERA,SÅ jag vet att ni läser den....för jag vet att folk är inne å läser....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0