Ny vecka,hoppas på sol hela veckan!!!

Idag ska vi iväg å väga å mäta lillgrodan,ska även på något informationsmöte från Tandläkaren,dom kommer till BVC å ska prata om barns tänder å kolla barnens tänder å så...Bra tycker jag att det börjar i tid....Sen blir det nog lugnt,jag har ont i hjärt musklen idag,skit jobbigt att andas..gör ont oxå som F-N.. Hoppas inte det är något allvarligt...Hoppas att ni som läser min blogg får en fin dag....Å KOMMENTERA gärna...Behöver inte vara några långa kommentarer bara nåt litet,,,Jag ser å vet att folk läsert ,så en kommentar skulle vara kul.... Kram på er...

Kommentarer
Postat av: Sassa

Usch det låter inget vidare det där me hjärtat!! Hoppas att det inte är någe allvarligt!! Ha en toppen dag!

2009-06-08 @ 17:14:59
Postat av: Anonym

Tack så mkt,ne de är säkert inget allvarligt,vem är du då???

2009-06-08 @ 18:44:50
Postat av: Sara

Hur gick det på BVC?

Jag är skitdålig på att läsa bloggar nu för tiden! Är ganska inaktiv vid internet ändå... haha! Har så mycket annat att dona med om dagarna =) Men jag kikar in de gånger jag ser dina kommentarer, då blir det "just ja!" liksom.



Hur lång är lilltjejen och vad väger hon nu?

2009-06-08 @ 20:43:18
URL: http://chrystalrose.blogg.se/
Postat av: Lina (A-k kusin)

Söta bilder du har på tösen!!! Hoppas att det inte är något allvarligt med hjärtat!!

2009-06-08 @ 20:43:48
Postat av: Jennie jakobsson

Hej Lina å tack,det är säkert bara stress som gör att jag får ont....

Sara : Hon väger 7520 å är 67 lång.Min tjej är liten men följer sin kurva å det är ju huvudsaken....

2009-06-09 @ 08:24:24
URL: http://mirakelemilia.blogg.se/
Postat av: Lina

Då är ju våra tjejer lika stora!! Engla är också 67 cm fast hon väger 7300 g :)

2009-06-09 @ 08:49:08
Postat av: Jennie jakobsson

hehe fast min lilla är född i augusti...

2009-06-09 @ 08:50:50
URL: http://mirakelemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0