Friday!!!

Jaha Fredag igen då,veckorna bara rullar bort...Igår var vi upp till kungens kurva / skärholmen för lite shopping,Min kära sambo tyckte jag skulle få unna mig lite nya kläder,men som vanligt så hittar jag aldrig något,jo 2 toppar hitta jag å köpte en till matta det blev så fint i kök/hall...Välkommen hem å titta!!!! Ska göra naglar inom kort oxå,blir såå fint...Idag blir det Öppna förskolan,skoj skoj.....Hopppas på att snart få träffa Angelica Å amelia oxå inne i S-näs,vore så kul å trevligt,hon verkar så mysig Angelica.Men som sagt vi får väl se...Nu ska min älskade dotter få lite gröt,ny blöja  å sova lite morgon annars får hon sova i vagnen till öppna..HA en fin dag allihopa...Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0