Gnällspik,bustroll å Tandis!!!

Jösses vilken gnällspik jag har här hemma just nu,ska bäras hela tiden(jo för det orkar man),annars gnälls det mest hela tiden,man leker busar,håller låda,det är roligt korta stunder...Åååå så frustrerande,man blir ju såå på bra humör när man bara hör pip,gnäll,Iiiii,hela dagarna...Nej man får inte fokusera på annat än Emilia just nu...Så fort man tar bort blicken från henne så IIIiiiiiiiiii.....
Samtidigt är hon ju det största charmtroll som finns,hon vinkar när hon vaknar å ler sitt stora fina härliga leende...Å säger "titta" åt det mesta,å dä... Lampa är= pa
Låter som hon säger pappa men det låtsats jag inte som jag hör,nee mamma först....
Å busig är hon oxå...Tar vattenflaskan å slänger iväg...Likaså leksaker ...Hihi söta fina....
Den 8 juni ska vi på Tandundersöknig med lillskrutt genom BVC,nån från tandläkaren kommer å informerar om barnens tänder,räknar hur många dom har å så...Bra tycker jag,ju tidigare desto bättre....Dom är duktiga på sånt här ute i Stallis,å fixa,förut var det massage å så,nu tandkontroll....Nee nu får jag underhålla igen,Uuuhhh inget är roligt,var ute på tomten nyss,passa på medans solen titta fram,det var däremot skoj,för hon ÄLSKAR att vara ute....Hej på en stund eller dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0