Helgen!!

Helgen har varit helt underbar när jag & Emilia har varit i v-ås...Vi har shoppat ätit gott å haft det underbart....Älskar min moster så oerhört mkt,å är så tacksam för att hon finns i mitt liv när min mamma gick bort i en sjukdom för många år sen...Skulle inget hellre än få min mamma tillbaka ,men vet ju liksom alla andra att något sådant ALDRIG kan inträffa,å ni som inte har förlorat en mamma kan inte ana hur det känns,så därför är jag såå glad över moster..Hon blir som en extra mamma för mig  å extra mormor åt Emilia...
Tillbax till helgen...Vi var på Erikslund,stan,Hälla å MArknaden,det sista kunde vi vart utan,bara SKIT....Vart en del shoppat,ska lägga in bilder sen....Igår kom Micke å Felicia å vi var till FArmor som fyllt 90 år,det var såå mysigt,satt ute hela eftemiddagen/kvällen.Åt smörgåstårta,jordgubbar/glass å grillade korv.....Vi kom hem ca 20.30....
Idag söndag är det Mors dag å jag har redan blivit uppvaktad.....

          HA en fin Mors dag å en underbar söndag....Kram Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0