Helgen-Veckan...

Helgen har varit lugn å skön...har pysslat å donat hemma utomhus,målat utemöblerna,krattat gräsmattan,rensat i rabatterna....Skönt å ha sånt gjort....

Denna vecka är ju en kortis,men brukar fyllas rätt bra ändå....Idag blir det troligtvis öppna...Å på fredag vet jag iallafall att jag ska till Vingåker Factory Outlet. Weeiiii såå kul,åker dit med Moster....Micke ska vara hemma å byta köksfönstret å det är inget litet fönster så jag håller mig gärna hemifrån,blir bara nervös över sånt där....Men jösses så snyggt det kommer bli sen....Ja just Micke byggde ett grillbord brevid våran murgrill oxå,bra som avlastningsbord till alla smaskigheter man grillar på sommaren....

Åhh det blir så bra när allt är klart.....Wiieeeee....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0