Helgen!!!

Går som vanligt ruskigt fort....Å vad har man gjort...??? Jo men har ju gjort en hel del...Varit till VFO men det var miljarder med folk å vi var inte ensamma kan jag lova..HItta dock några plagg till lillgrodan...VArt en kjol å ett par tights från Pop...Så sött...Det var billigt med Pop kläder där ,halva priset mot i butik...å det märktes för det var utplockat..M har bytt köksfönster vilket vart grymt snyggt å bra...Ska visa er sen... Idag söndag är M på fiske tävling å vi är hemma bara..Emilia är grymt snorig å hängig,tror mig 17 det är feber oxå...Inatt var ingen rolig natt,hon somna nog vid 1 taget å sov sen väldigt oroligt hela natten,vi sov till 10 hon å jag idag å det behövdes mitt huvud är helt tomt,å jag är konstant trött...Har ju 3 barn jämt å ständigt känns det som..Just nu är M inte hemma så mkt,han har ju det extra jobbet som snart är klart,kan det var 3-4 dagar kvar på det tror jag...skönt när det är klart...
På torsdag åker jag till V-ås...Återkommer om det,Nu vakna min groda....Måste ta hand....Jennie

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jadå det ska jag göra :)

2009-05-24 @ 17:45:16
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0