Hemmadag istället!!

Blev inget öppna idag,Emilia sov så länge å regnet slog så fint mot backen,så jag beslutade mig för att det fick bli en hemma mysdag istället,men lek å bus....Nu roar hon sig med att slita sönder ett toys r us  reklamblad,inga roliga leksaker i den kanske....Ibland blir dagarna inte riktigt om man vill..Pratade med min bästa vän Sara i Örebro,hon var hemma med ryggvärk,vilket gjorde mig grymt sugen på att åka dit,men nu är man ju inte ensam i familjen utan det finns fler att tänka å ta hänsyn till..Blir nog inget med den resan... :(  ....
JAja nån dag/gång ska jag iallafall ta mig dit... Helgen som kommer kristihimmelsfärd,blir det iallafall en tripp till Vingåker med Moster.... Å helgen efter så åker jag till moster i v-ås,hon hämtar mig å Emilia redan på torsdagen...då förövrigt farmor fyller 90 år,så dt blir till att fira farmor då oxå.... Nu roar sig inte min dotter lika kul på egen hand,bäst att underhålla henne... Kram så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0