Idag blir det Öppna!!

Idag blir det äntligen öppna förskoaln å lek för Emilia,,gårdagen spenderades ju mest i vagn å vart inte så mkt lek å bus....Tar tid att åka men buss å man passar på att träffa vänner oxå,vi åkte kl 10.00 å var hemma strax före 18.00,så igår var jag trött kan jag lova....men idag skiner solen å jag ser fram emot en härlig dag å helg...Imorgon blir det utflykt med familjen om vädret tillåter..Ska måla ute möblerna oxå,för nu börjar det bli tajm för fika ute i solen å härligt middagar å grillkvällar....I love att bo i hus....Min söta sessa som har jag upptäckt oftast har napp i munnen när jag fotar...Hmmm skärpning mamma Jennie....Hihi

Kommentarer
Postat av: Salina

Måste bara säga att du har en väldigt fin liten tjej! Så söt :)

2009-05-18 @ 18:38:11
Postat av: Jennie jakobsson

Tackar så mkt...Rart av dig...

2009-05-18 @ 19:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0