Känner mig inte på humör!!! 9 månader snart!!!

DÅ har man varit iväg å handlat lite,fyllt på Emilias skafferi..Så nu finns det gröt,mat,välling,blöjor,våtservetter ja allt finns nu hemma...Fast det brukar ju inte vara tomt i detta hus...Jag gilla när man har det som behövs hemma...Hitta ioförsig inga roliga nappar,tråkiga färger å så...JAja bara kolla vidare...Ikväll är det kalas för Felicia hon ska till "Loppberga" på discofest...Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer,men alla är ju lediga så något blir det väl...

JAg känner mig inte på humör för något längre...Vet inte vad det är men är irriterad mest hela tiden,gråter för inget,å känner mig allmänt misslyckad...men det kanske går över det oxå....Är iallafall glad över att jag har min älskade lilla snuttplutt grodunge Emilia.Utan henne skulle jag inte leva känns det som..Åhh vad jag älskar henne....TÄNK p fredag blir hon 9 månader,vart 17 har tiden tagit vägen,3 månader kvar tills hon är stora tjejen å fyller 1 år....Ja det är en härlig tid,å jag har räknat på mina dagar från FK,jösses kan ju vara hemma rätt länge till.det är bra å snåla ibland....>Får  se hur ja ggör,Micke kanske kan vara hemma lite ,han har ju trots sina 60 dagar jag inte kan ta,så kan jag vara hemma igen sen..Komma ut å jobba lite i höst å sen vara hemma i vår igen...Över sommaren...Ajjaja tar dagarna som dom kommer,njuter av tiden som är nu istället.....Kram på er alla...Å  en riktigt trevlig lång helg....JennieJAg å "grodan" myser i sängen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0