Måndag!!!

Helgen över...Dom går fort dom små rackarna....Idag blir det Öppna en sväng.Så Emilia får leka lite...Denna vecka har inget speciellt inplanerat,förutom torsdag då jag ska till Mälarsjukhuset med Felicia,hon ska träffa en läkare där....Så jag har tagit ledigt för henne hela dagen,blir en sväng på stan å Barnens hus oxå....Ska kolla lite småsaker till Emilia,såna bra å ha saker....Hoppas oxå att veckan bjuder på något roligt förövrigt...Vem vet,det återstår å se....
Håller tummarna för att AK fixar kortet oxå,fast det vet jag att hon gör..Å så roligt för henne då ( å för mig,då bär det iväg) ska fixa mig nu för Öppna å se när lillfisen vaknar...Kramis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0