Natten & Tisdag!!!

Urk denna natt var riktigt jobbig,lillgrodan ville inte somna igår å nu efteråt förstår jag varför,vid 22 tiden igår så bara spydde hon rätt ut,pyjamas byte torka golv å byta kläder på mig...Hon har sååå mkt slem i halsen så det behövdes komma upp,,,sen var hon sååå trött att hon skrek rätt ut i säkert en halvtimme...Inget dög....Tillslut fick jag henne å sova när hon insåg att mamma faktiskt låg brevid å så skulle det bli...Sov rätt bra natten igenom,men vaknade nån gång för att hosta å göra ur sig lite slem....Usch vart riktigt rädd,hon har ju aldrig varit  "sjuk" innan,å heller ALDRIG skrikit,.JAg har nog haft det rätt så bra om man ser till hur det kan ha vart...Men hon är pigg förövrigt å kissar å äter,(visst inga mängder hon äter,men vem gör det när man inte mår bra) huvudsaken är att hon får i sig något..Å kissar....Så denna dag blir lugn även idag....Går ut i solen på tomten å läser en tidingi kanske å tar en kopp kaffe....

Nu sover hon å det behöver hon....
Snart är det skolavslutning oxå för tjejerna...F.s mamma å syskon kommer hit då..Dom ska stanna här några dagar...M åker till Norge å fiskar,å det ska bli kul med lite sällskap..(ja jag vet det är M.s ex som kommer,men jag lever å bor med hennes dotter å vi kommer bra överens) Iallafall nu innan hon varit här...Hahaha.......Nu logga hon in så jag ska snacka lite med na.....HA en fin dag i solen....Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0