Oj längesen!!! Idag blir det S-näs...

Idag åker jag in till city "stränkan",blir väl en sväng på stan,innan banken,går kanske å fikar med Emilia eller äter en lunch... Trist att man får göra det själv bara,men nu har jag fått svart på vitt att jag förmodligen inte är värd att umgås med,eller så passade det bara inte...Tråkigt när man fixar med att barne får följa med någon hem,å inga tider behövs passas...Banken kl 14 så det blir en rätt lång dag i strängnäs,,,hmm å stan som är så liten...Ne nu tappa jag lusten till allt igen...Lindex,Eurostore,Lidl å Ica blir det idag..HAhah jösses så kul det låter.....
Jaja Jennie deppa inte ihop nu,du har dina vänner å dom ska jag vara rädd om....Kram på er å var rädda om varandra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0