Onsdag!!

Hmm vad ska man skriva....
Idag vet jag inte vad som händer,inget planerat...Nån som kommer på något att göra ,skriv,messa eller ring...I want to spend time with someone.....
Nu sover lillgrodan en stund,å jag samlar tankar,för hur man ska göra med sakerå ting...Ibland vill jag bara fly från allt långt bort å bara vara en stund....Felicia sa något klokt igår, "Pappa kan passa oss en kväll så kan du göra något med dina kompisar Jennie,du behöver det" Rart av henne.,men det känns inte som jag har så mkt kompisar här .....Men jag har ju mina riktiga vänner å dom tänker jag behålla....Ne nu ska ja inte sitta här å beklaga mig,fy så trist det blir å läsa då....Återkommer .....Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0