Öppna förskolan & Leksaker!!!

Ja då var man hemma igen efter en dag på Öppna,idag var det mkt barn å mammor där,kul...Emilia lekte massor med alla barn å saker,man märker mer å mer hur med hon är nu...Hon börjar leka lite med Julie nu,förut har dom mest suttit brevid å lekt själva...Är så mysigt med alla mammor å man snackar skit å pimplar kaffe mellan varven...Efteråt gick vi med hem till AK,Emilia fick en stor Pappkasse med leksaker från Fisher Price å Nalle Puh,GUD vilken människa hon är ,helt underbart snäll å go...Sen gick vi en sväng till ICA köpte välling å mat till Emilia (säklart,ingen annan dricker ju välling här hemma).Då köpte jag en Orkide till AK för hon är sååå snäll & ger bort saker....Nu sover Skrutt i vagnen å snart kommer F från skolan...Imorogn blir det kanske Stränkan en sväng,Jeanette ville träffas å fika å det är trevligt....å det var ju nån kultur dag imorgon oxå så det kanske är lite folk man känner på stan då...Nu ploppa det upp 2 mejl från kära moster som jag måste läsa så nu slutar jag detta inlägg.... Ha en trevlig Helg... Å ni som kikar in på bloggen,får gärna kommentera den oxå,då ser jag om någon läser den å kommentarer är kul å få.....

                                                                                             Ta hand om era Kära // Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0