Shopping,extrajobb,vagn å annat strunt!!!

Jaha en ny dag...Igår var jag som sagt till s-näs..Vart inte så mkt shoppat inne istan,men var till Willys efter banken å storhandla..(älskar när kyl å frys är fulla)..Hittade mkt fina kläder till Emilia på Lindex,men måste gå igenom hennes garderober för att kolla vad hon egentligen behöver....(hon har ju allt)...Hitta en parfym på dofter å sånt som jag ska inhandla,lukta lite sockerkaka..hiihi...En klocka på Ur å penn å en tåring till sommaren...
Hemtex hade oxå mkt fint...
Har fått tips om ett extrajobb som jag ska söka idag,kan ju vara super bra att få in en extra inkomst,å lite skönt att ibland komma hemifrån oxå....Tack vännen för du tipsa....
Min moster har fått  överta en Brio sitty vagn av en jobbarkompis,vilket innebär att vi nu har en extravegn i V-ås när jag åker dit,å vilket oxå innebär att jag kan bli hämtad hemma å slippa släpa på vagn,bilbarnstol å packning..Perfekt för våra utflyktsryck vi kan få ibland....Det var väl inte den nyaste modellen,men den duger till oss/mig.Ska bara köpa en suflett till den....Å som min moster sa nu får vi mer pengar att shoppa för när vi slapp köpa vagn...Hihi,hon är för go min kära moster,glad att jag/vi har henne när mamma inte finns i livet,å eftersom moster inte har egna barn så blir vi jag å min bror automatiskt som hennes...Iallafall jag,(hon gillar att skämma bort mig,å nu även Emilia)
Idag blir det såklart soppa å babysång...Yippie vad kul..Å imorgon Öppna,å det ska bli RIKTIGT  kul kommer en massa tjejer från Familjeliv dit som man har fått kontakt med,,llalala verkar som jag får vara glad å lycklig igen....
Å snart kommer en massa pengar in på kontot,så då blir det till att fixa naglar å sen ska svärmor (hon är frisör) få göra ljusa slingor till vår/sommaren...Lalalala.....Oj detta vart långt...Å nu ser ja gatt jag måste sätta fart på F så hon inte kommer försent till skolan,hon har börjat göra annat än att klä på sig...Å snart väcka den stora lufsen,hon har sovmorgon,å ska duscha oxå....Vi hörs senare..Ha en fin dag...Kram till alla.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0