Snor & Sol !!!

Idag skiner solen  å Skrutt är fortfarande förkyld...Stackars henne,är ju görjobbigt när man är snorig å inte minst för dom små som inte kan snyta sig ordentligt..Natten har förvisso gått relativt bra,hon har hostat å vaknat till några gånger,.Inatt gjorde jag ett undantag å lät henne sova brevid mig..Betydligt lättare än att hoppa upp å ner ur sängen varje gång hon vaknar till...SÅ inatt sov hon bra förutom host stunderna..
å jobbigt för dom små att äta blir det ju,men man får vara glad att hon får i sig något iallafall..hellre lite å ofta än inget alls....Idag vet jag inte riktigt vad som händer,skulle vilja gå till Öppna men vet inte alls hur jag ska göra...På torsdag åker jag ju till V-ås å missar öppna på fredag..Samtidigt vill jag att min groda ska bli bra...Hon mår såå bra av frisk luft så det blir nog en prommenad till Ica iallafall..Så då går jag in å tar en kaffe på öppna oxå...Hehehe...Ne nu ska jag ta hand om min lilla snoriga gnällspik....Ha en bra dag.../// Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0