SOL å Blåst!!!!

KL är 8.45 å min groda har inte vaknat ännu kors i taket vad hon sover....Men ska man krångla på nätter å kvällar så är man trött,det har ju mamma berättat för henne...Hihi...Idag händer det inte så mkt,skulle gå å fika hos en kompis men hennes dotter hade blivit sjuk,å några fler basilusker vill vi inte ha....Blir en promenix till Affären sen iallafall...Imorgon är sista dagen på Mickes extrajobb å han får den sista betalningen imorgon....Blir feta laxar....Nice....Bra semesterpengar,vi kommer ju bada ipengar när skattepengarna kommer...Hehehe....Sen är hela familjen ditbjudna på grillfest.(taklagsfest) jisses så trevligt,dom bodde underbart fint vid en sjö...Var bara en sommarstuga men vilket hus,helt i timmer.....Imorgon blir det småstjärnorna på fm,Felicia ska upptäda...*söt* sen soppa/sång,sen kommer min ÄLSKADE moster å hämtar mig...SHOPPING för hela slanten... Lördag 90 års fest, Farmor fyller....

                            Nu fick jag telefon....// Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0