Sol & Södertälje!!

Härliga Onsdag,solen tittar fram över hustaken ser ut att bli en fin dag idag....Idag ja då blir det södertälje med AK,vi ska bla.till Maxi å handla lite,sånt som behövs till lillgrodan,gröt,våtservetter,nya nappar,lite annat smått å gott hittar jag säkert oxå...Är rätt kul på ICA MAxi.....JA hur kan man tycka det tänker ni väl,men jag gillar att shoppa å sån är jag...Ska förbi Sandåsa oxå om AK vill köra förbi där å betala fönstret så man har det avklarat....Det ska bytas på fredag å jag ska till Vingåker å inhandla ljuslyktor från Iiitalla...Blir fint....Nu ska jag göra mig klar...
                              Skriver mer sen..../Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0