SOL!!!!

Åh vilken härlig dag det varit idag...Har varit ute på tomten mest hela dagen..Rensat lite ogräs (som det finns gott om)..Lekt med Emilia på gräsmattan å gungat,har ju turen att ha en lekpark precis bakom staketet.(perfekt) Å ne inget störobjekt,bara dagmammans barn som leker mån-fre.. Sen vi... Emilia har gjort så stora framsteg,står nu med hjälp av att hålla i något å kan ställa sig från att sitta i mitt knä..Visst man måste hålla i henne men ändå,hon är ju inte så gammal/stor ännu....
Imorogn blir det troligtvis en sväng till Mariefred å Barnens dag....Å såklart leka ute i solen,,tycker mig se lite färg i ansiktet å på bröstet,Nice.... När jag väntade Emilia fick jag såna pigmentfläckar i ansiktet å dom syns så tydligt nu när solen varit framme några dagar..Hmm Men men  fick ju ett underbart Mirakel å då står jag ut med allt...
Nu har vi grillat  kyckling å ätit potatiskroketter å hemgjort vitlökssmör..Mmmm så gott det var,nu blir det en lugn kväll..Är lite trött...                     
  
                                                    Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0