Söndag!!!

JAha då börjar helgen lida mot sitt slut..Denna helg har varit lååång å lite utdragen,blir väl så när Micke måste jobba hela tiden för att bli klar med jobbet,men det lönar sig ju sen då vi får en rejäl slant å kan göra nåt kul men familjen...Idag kommer min pappa hit från v-ås på lite besök..Kulkul... Sen är det simning för F i kväll...Imorgon är det Måndag igen å Öppna förskolan...Det är roligt...Jag hoppas ju att jag ska kunna träffa Angelica å Amelia snart ..Det vore så skoj...Men jag vet inte hur det blir med den saken...Återstår att se...Om du läser detta kan du väl höra av dig....Nu ska jag plocka lite medans skrutt sover...Hörs senare eller imöra...Ha en fin dag....
                                       

                                                                                               Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0