Soppa,sång sen åker jag!!!

Usch vilket trist väder...Regn vill vi inte ha mer...SOL ska det vara.... Idag blir det sopplunch (kycklingsoppa på menyn) alltid lika gott...Sen babysång,sen hem å invänta skolungar å moster..M kommer å hämtar F sen åker jag å Emilia med Moster till the Gurkstad Västerås...Blir en tripp till Erikslund i eftermiddag...Ska kolla på en barnsoffa/fotölj på Chili...Så söt...Sen blir  det handling på Maxi,Burger King å sen hemma kväll hos Moster....Imorogn shopping/ Marknad....Lördag, 90 års kalas för Farmor som förövrigt fyller idag...GRATTIS Farmor på 90-års dagen....Nu ska jag packa väskan klart ,göra mig iordnig å sen iväg på soppa kl 12.... Bye so long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0