Sovmorgon,läkarbesök å Fika...

Ibland är det rätt skönt med äldre syskon,som i morse tex..Madde tog upp Emilia å med henne ut i köket medans hon sa åt mig att ligga kvar å sova lite till,så jag låg kvar i sängen ca 30 min,sov iofsig inte helt tungt ,men var så skönt att kunna ligga kvar,30 minuter gjorde susen,känner mig såååå glad ...Idag bär det av till E-tuna,läkarbesök,Barnens Hus å en träff å fika men MAlin & Zelda..(Zelda är lika gammal som Emilia,född 080808),hennes lekkompis....Malin är gift med Stefan som är Mickes barndomsvän,så det är kul att vi fått barn i samma ålder...Iallafall nån som vill umgås... :)
Tar en sväng till Barnens hus innan läkarbesöket har lite tid att slå igen,alltid hittar man något.Men när skattepengarna kommer blir det shoppa av.Jag får ju nästan 10 000 kr tillbaka...(9600) härligt.Sen har jag å pappa en deal tillsammans så det kan bli att jag tjänar 2000 från honom oxå... Hihi....MKt pengar blir det.....SÅÅÅåå najs....
Ne nu ska jag fixa iordning det som ska med...Man lyckas alltid plocka med för mkt mat,blöjor, å dyl...man klarar sig ju alltid.....              


                                                        Ha en fin dag allesammans.....Kram Jennie P:s jag tänker ha en underbar dag..D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0