Vilken härlig dag!!!

Underbara sol å värme...Man blir ju så glad ända in i märgen....Idag tog vi oss en promenix till öppna,alltid lika kul att träffa folk....Emilia sov i vagnen å satt en stund när hon vaknade å plocka med leksaker..pling å plong saker är kul tycker hon,,Sen vart det in på ICA å handla lite mjölk...Gick hem å skruttan sov i vagnen ett tag,idag fick vi ett paket från Go-boken innehållande 2 st böcker (nån våg bok å en om Tuff tuff Tåget,tillsammans med en fin solhatt som kommer väl till andvändning i sommar).. KAn förövrigt tycka att vissa bokpaket är riktigt tråkiga,tur man kan avbeställa ibland....
Hade ett väldigt trevligt samtal i mobilen idag...Man blir glad ibland....Kan inget mer säga tyvärr,behåller det för mig själv....Nu ska jag snart tänka ut vad jag ska göra för mat av köttfärsen jag tagit fram.Spagetti & Köttfärssås brukar ju alltid gå hem,men ack så trist...jag hoppas iallafall att värmen håller i sig å att denna vecka bjuder på nåt skoj....Ja det gör den ju,på torsdag ska jag åka till V-ås,moster hämtar oss efter jobbet å jag blir kvar tills på lördag då Må resten av familjen kommer (Emilia åker självklart med mig) Sen på lördag ska vi hem till min faster å fira farmor som p torsdag fyller hela 90 år....PÅ fredag blir det shopping på stan,Hälla,Erikslund,å sen på kvällen Marknaden,en shoppingdag med andra ord,tur att Moster öppnar stora plånkan... :)

                                                   Kram på er!!! Jennie
P.s . Finns vissa jag saknar lite ,som både jag å Emilia vill träffa D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0