" fet" Tisdag!!!!! (Semledagen)

Idag är det härliga Tisdag....Har jobbat,vi var idag till badhuset....Efter jobbet åkte jag som vanligt å hämtade Emilia på dagis...Å idag är jag stolt som en tupp.... Emilia hade idag kissat på pottan..Min lilla tjej som verkligen inte är liten längre...Tiden har gått oerhört fort å har varit såå rolig.... Imorgon onsdag ska vi åter igen på läkarbesök...Efter mkt tjat från mig å Micke ang hennes hosta så har dom nu konstaterat Astma.... ( förhoppningsvis bara förkylningsastma) Har hållt på å gnatat å tjatat sen i september-09 Jösses att dom inte kan kolla upp det ORDENTLIGT på en gång.....Jaja nu är det kollat å imorgon blir det ännu mer koll....Micke ska imorgon operera sin handled.( karpaltunnelsyndrom) Hoppas verkligen det går bra å hoppas att han slipper gå sjukskriven såå länge..... Efteläkarbesöket kanske jag tar mig en liten tripp in till Strängnäs....Men det får vi se imorgon.... En mysig fika med Emilia skulle vara kul,men som sagt vi får se,hur vi mår imorgon....Vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0