Helgen närmar sig- Äntligen fredag imorgon!!!!

Jaha då var det snart  dags för helg igen...Underbart......Imorgon ska vi åka å handla....Det ska blir skönt att fylla på igen...Stor tjejen ska sova borta å mellantjejen ska leka med en kompis efter skolan så det bli jag M & lillskrutt som beger oss mot shoppingets Mecka.... Har hört att snön ska komma oxå,å inte var det lite heller..Blir väl en inne helg då,ut å leka bara,men med en halvt handikappad karl i huset så blir det nog inte så mkt annat....Hade hoppats på besök från moster å mormor men dom sätter sig nog inte i bilen å kör från Västerås om det ska komma ner en massa snö... Skulle ju kunna åka till dom ,men med SJ.s himla förseningar å inställda tåg så tror jag nog jag avstår detta...Får hitt på saker hemma istället,finns alltid något att pula med.....
Är detta vad vi vill ha mer av nu....Visst det är fint  men nu tycker jag det räcker....


Ha en fortsatt bra kväll.....Kram på er alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0