Onsdag= Rastlös!!!!!

Idag har vi varit till Vårdcentralen jag å lillskrutta... Doktor Carina kollade å Lyssnade på Emilia å hon lät betydligt bättre än i fredags,betyder väl att medicinen hjälpte då.... Ska dock öka doserna lite å ge 3 ggr per dag istället för 2 som vi gjort hitills.... Efter sportlovet ska vi tillbaka.Å har det inte blivit bättre då ska dom starta en utredning,kan tro att vi blir skickade till Mälarsjukhuset då.... Dom tog även ett halsprov för att kolla så det inte var bakterier...Ojoj Emilia charmade nog varenda en på Vårdcentralen...ALLA pratade med henne å jag fick så mkt beröm för min fina lilla tjej,som är så duktig på allt,säger TAck å tar på sig kläder själv.... :)
Idag Opereras Micke oxå,handleden "karpaltunnelsyndrom" Hoppas det går bra....Nu sover min skrutt.så jag ska ta det lite lugnt...Vaknade 05.15..... Hörs..Kram...

Fick telefonen nu oxå...Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0