Stress,stress,stress..!!!!!!



Ungefär som på bilden känner jag mig nu!!!!!   Har fixat mat,Tvättat,svart,vit,röd,& rosa tvätt....Varit till affären,gjort semlor (ja jag vet 1 dag sen) ,lekt med skrutt,hängt all tvätt såklart.... Lagt Skrutt...Nu återstår bara framplock av dagis kläder,kläder till mig,få de andra i säng å sen kanske kanske en ytte pytte stund i stilla ro innan ögonen ramlar ihop.... Att vara på jobbet är med andra ord semester....
Å vrf är det så här då...Jo M har ju opererat sin hand idag å får inte lyfta mer än 1 kg,vilket innebär inte kunna hjälpa till så mkt med Emilia.... Osv.osv..Tur han har OS då..... Gaah höll ju på å glömma jag å MAdde var ju ute å skotta taket oxå,,det var såå kul shit vad jag skratta...MAdde upp på taket å ner med snö som jag skotta bort.... Sen åkte hon rätt ner i snöhögen...Tihii.... :)    Kram på er alla....KOmmentera gärna min blogg..... Jennie <3

Kommentarer
Postat av: Hanna ♥ Noah & Davids Mamma ♥

Du får ju ändra färgen här så man ser vart kommentar texten står ;)



Men duktig du är som fixat med allt det... själv så har jag bara tagit det lugnt idag och inte gjort ett skit :p

2010-02-18 @ 19:31:16
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/
Postat av: Jennie jakobsson

nu ser du väl kommentar texten....Jag håller ju på å fixar...Hehehe,hur har du fått din fin med bilder å så...

2010-02-18 @ 19:33:21
URL: http://mirakelemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0