Sjukstuga eller nåt!!

Min lilla skruttplutt har åkt på nån kräksjuka å det är såå synd om henne.Idag torsdag verkar det trots allt som hon är lite piggare.Nu sover hon (vilket hon gjort mest hela tiden även igår) hon får dessvärre inte behålla vare sig vätska eler välling/yoghurt... Gav henne ytte pytte välling i morse,då hon verkade piggare å jag gärna ser att hon får i sig nån slags näring.Tror tyvärr att det gjorde ont för hennes tomma mage för hon gnällde å gnällde,sen spydde å somna...Så nu är magen tom igen,sånär som på lite vätskeersättning...*håller alla tummar jag kan för att hon ska bli bra snart* 
Var ju ledig jul/nyår å hann jobba 2 dagar innan det var dags att vabba..men det är väl så som småbarnsförälder....halva E.s avd är hemma i denna epedimi så det var väl väntat....Dagen blir lugn såklart med en tur ut iallafall.Frisk luft är bara nyttigt å det gör både E & mig gott....

Kram på er å håll er friska...Själv tar jag vitpepparkorn.....

Kommentarer
Postat av: Lena

Junia har också legat magsjuk. Blev sjuk natten till onsdagen, men var relativ pigg redan i onsdags och har inte kräkts sen dess. Bara lite lös i magen nu. Hoppas det går över snart. Så jobbigt när de små liven är sjuka.

2010-01-15 @ 09:17:17
Postat av: Jennie

Hej!! Gud vad skönt att Junia "bara" kräkts så kort...Vad har då min tjej fått för bakterie..Hon får knappt behålla något....Hon är oxå lös i magen...Uuuhh man tycker verkligen synd om dom små när dom är sjuka.Inte lätt för dom att kunna säga hur dom mår...

2010-01-15 @ 09:45:57
Postat av: Lena

Hmmm, nu råkade jag med ut för skiten, suck. Jag som trodde att kusten var klar efter så här lång tid, men så fel man kan ha, Kände mig illamående, men trodde (läs "hoppades) på att det var psykologiskt. Men nej, hoppas det går över fort, har sjukskrivit mig hela helgen i alla fall.

2010-01-15 @ 15:29:50
Postat av: zara

Hej!

Hemsidan kommer upp först denna vecka.

Men alla mina smycken kan du se på min blogg under kategorin "smycken by zara".. Sedan beställer du via min mail.

kram

2010-02-15 @ 18:56:48
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: zara

Ja visst känner man sig maktlös när dom ligger i sjukhussängen med dropp.. Hua!

Vår stora dotter Ängla hade oxå astma, fast endast vid förkylning när hon var liten.. Men det växte bort. Men det vart många sjukhusbesök och sedan en nubinett (sådan astma inhalator) hemma..

2010-02-15 @ 20:28:11
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Jennie jakobsson

Hej Zara!!!

Tack för svaret....:) Jag tor oxå att Emilia bara har förkylningsastma...Har "tjatat" på Bvc & VC sen i september men dom har sagt att det inte varit något ,tills i fredags...Då fick vi med oss grejer hem å ska tillbaka på onsdag,vi har oxå en nubinett å hon är såå duktig min lilla snutta,andas så fint.... Å sjukhusvistelsen var HEMSK... Har aldrig hört min dotter skrika så mkt som då....Hon fick ju oxå dropp...I foten fick dom sätta det för hon var så uttorkad.... Kram Zara å ta hand om dig....Kram Jennie

2010-02-15 @ 21:32:12
URL: http://mirakelemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0